Biešu salāti ar tunci un avokado

15:49

Mans dēls brokastīs ēd auzu pārslu putru vai rīsu putru ar rozīnēm. Vīram labāk patīk kukurūzas pārslas ar jogurtu. Brīvdienās mēs gatavojam omleti ar spinātiem, biezpiena plācenīšus vai pankūkas. Pāris reizes mēnesī aizejam sestdienas rītā paēst brokastis ārpus mājām (īpaši iecienījām Innocent Cafe, kas atrodas Blaumaņa ielā). Komandējumos un atvaļinājumos, kad dzīvoju hoteļos, brokastīs es vienmēr izvēlos omleti vai scrumbled eggs un kraukšķīgu bekonu. Nezinu, kur tas noslēpums slēpjas, bet mājās man tik pat garšīgi pagatavot nesanāk. Varbūt viņi izmanto jau gatavu olu maisījumu? 


Bet pašai man ir tādi izteikti brokastu periodi. Vienu brīdi es vispār nebrokastoju mājās, bet R**I veikalā pie darba pirku gatavas rīsu putriņas ar aprikožu ievārījumu un ēdu darba vietā pie datora ar svaigas kafijas tasi, lasot jaunākās ziņas internetā. Garšīgām putriņām jau kādu laiku metu likumu, kopš uzzināju kaloriju daudzumu vienā mazā paciņā. Auzu putru periods bija ilgs un garš, kamēr es vairs nevarēju pat redzēt auzu pārslas. Tad bija omlešu periods, vēlāk es katru rītu guvu pieredzi vārot olas bez čaumalām. Tam sekoja avokado maizīšu ēra. Es smērēju avokado (vai griezu, tas atkarīgs no tā gatavības) uz rīsu galetes, sāls, pipari un biezais balzamiko etiķis pa virsu un brokastis bija galdā. Bet tagad jau kādu laiciņu manas brokastis izskatās šādi- avokado-tunča salāti.





Vajadzēs (1 porcijai):

1 vārītā neliela biete
1/2 gatava avokado
1/2 bundžiņas konservētā tunča (gabaliņos savā sulā)
loki
pētersīļi
citrona sula
sāls
pipari
olīveļļa
balzamiko etiķis


Pagatavošana:

Avokado sagriež nelielos kubiciņos, apslauka ar citrona sulu lai avokado nekļūst brūns, pievieno smalki sakapātus pētersīļus. Bieti sagriež līdzīgos kubiciņos, pievieno avokado un tunci. Salātu mērce- sāls, pipari, olīveļļa un balzamiko etiķis (balzamiko, manuprāt, ļoti labi saskan ar bieti). Lokus sagriež un pārber salātiem pa virsu. Labu apetīti!

varbūt tev patiks arī šie

2 komentāri

  1. Ļoti skaista un iedvesmojoša fotogrāfija un arī ideju sev saglabāju.

    Es vienmēr brokastīs ēdu 2 siermaizes un tāpēc vienīgā iespēja kaut ko mainīt ir tas-mazais-saldais, ko vēl apēdu:)

    AtbildētDzēst
  2. paldies, Anita :)

    Man no saldajiem brokastīs vēl ļoti garšo Elpas biezpiena deserts ar rozīnēm. Šodien pārmaiņas pēc nopirku :)

    AtbildētDzēst